CONFUSION CONFUSION CONFUSION

på mitt skrivbord finns det:
en tallrik, ett par bestick, en affisch, ett rutat papper, tre små petflaskor, en hårspraysflaska, ett glas, en sax, en sminkväska, en mascara, två blushers, ett puder, en pad, en rougeborste, en foundation och två armar samt en armbåge.

att skriva långa fina blogginlägg är inte riktigt min grej längre för jag har så svårt för att vara seriös eller så är jag bara väldigt trött just nu och vill helst av allt ligga och sova i min säng.

 vintern är på väg iallafall om ni inte har märkt det, fast det har ni förmodligen inte.

jag har kommit på en idé till en bok jag skulle kunna skriva.
Den skulle kunna heta: Allt det intressanta Alva säger.

Min blogg är ett provexemplar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

oj vad har hänt med din fina header? jag ser bara svart.

du, jag har redan skrivt upp några Alva-citat i min kalender..vem vet, det kanske blir en bok tillslut :)

2008-11-02 @ 14:28:21
URL: http://frokenglad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0