EN SHOUT OUT TILL ALLA NAKNA MÄN(NISKOR) I FÖNSTER: KLÄ PÅ ER

Idag var jag hemma hos Sandra där Olle färgade mitt hår rött vilket blev fint så, tack olle för det.
När jag och Sandra är ute på balkongen så kollar jag på höghuset mittemot. Eftersom det är mörkt ute och lyser väldigt starkt i ett rum så kollar jag självklart dit, jag utbrister: DET ÄR EN NAKEN MAN DÄR...OCH HAN ÄR VERKLIGEN NAKEN!
Vi båda faller i gapskratt och äcklas av hans benrörelser i ett tappert försök att ta på sig sina vita äckliga kalsonger som skar in där bak.

Nu ska jag komma till saken:
När man har duschat går man inte in i sitt rum helt naken om man vet att det är mörkt ute och att man inte har dragit ner några persienner. Man gör det ju endast för att visa upp sig själv, vem vet människan kanske var exhibitionist, men snälla, bespara mig era nedre delar ni som gillar att vara nakna. Det är lugnt jag klarar mig liksom utan det.
DRA NER PERSIENNERNA I FRAMTIDEN. KLÄ PÅ ER. SLÄCK LAMPAN.




Kommentarer
Postat av: Jesper

jag vet att du gillar gubb-snopp :)

2008-11-02 @ 19:30:18
URL: http://www.myspace.com/brdrj
Postat av: anna

haha wat! embrace:a the nudity!

2008-11-05 @ 22:37:40
Postat av: Anonym

nja jag tror inte riktigt att det är så att man vill visa upp någonting. som äldre tror jag inte att man bryr sig om ungdomar kollar. i min familj är det så, jag hatar när de är nakna men det är bara så dom är.

2008-11-25 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0